tjugoandramajtvåtusenåtta.

hej, idag har jag varit med hannah. det var kul. vi var hemma hos henne. jag åt där. efter maten så åkte vi till truppen, ungefär klockan kvart i 6. den här gången höll den till på rodens gymnastiksal för där är det mycket större. som vanligt så tränade vi på hur vi skulle stå och vad vi skulle göra inför tävlingen. eftersom jag precis har brutit armen så får jag inte stå på händer eller nåt, det är super tråkigt. på mattan ( på tävlingen ) ska dom 2 göra hjulningar på andra varvet ska som göra upphoppkullebytta och hjulning, på tredje varvet ska dom göra hjulning och rondat.. på trampetsen ska vi göra ljushopp och kanske pikvolt, och på plinten ska vi göra kullebytta av nått slag. det ska bli kul ! hoppas vi vinner.. nattinatti ska sova nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0