skolan.

hej, idag i skolan var det skoj, vi har badat, eller inte alla, bara jag, rebecka, linette och maja :D det var superkul.
efter skolan cyklade hanna, hannah och jag ner till truppen, hanna & jag gick till pressbyrån och köpte en fralla och en varsin festis (: på truppen så är jag, hanna och freja dom enda som kan frivålt, och hanna och jag är typ dom enda som kan göra pikvolt, och det är bara jag som får hålla på med sträckvolt :D idag klarade även hanna att göra en flikis. kul !
image19

Kommentarer
Postat av: maaja

stolt fortograf stolt



hahah XD

2009-03-07 @ 12:48:41
Postat av: becckah

haha guuud :p kommer ihåg ,<3

2009-03-07 @ 13:04:05
URL: http://becckaahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0