dans §

hejsan, idag klockan halv 8 samlades alla dansare i aulan, för vi skulle ha dansuppvisning, klockan 9 startade allt. innan dess övade vi några gånger på våran dans. det gick bra. sen när alla var på plats så började vi showen. det gick hur bra som helst för mig ! det var jätte kul. sen när vi var klara ungefär klockan kvart över 10 så fick vi gå tillbaka till skolan, jag gick sakta tillbaka, för jag ville inte gå till skolan ;p efter skolan så var jag en stund med hannah. vi spelade typ kort hela tiden, nu ska jag ner och äta för vi ska samlas klockan halv 6 igen, vi ska visa showen för våra föreldrar och övriga. det är lite pirrligt men det ska bli jätte kul.
(hoppas det går bra)
skriver mer sen hur det gick :D       
ses puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0