kollo

hejsan. jag har inte kunnat skriva på ett tag, men nu gör jag det ;D  i torsdags-fredags var jag och klassen på kollo. det var skit kul där. förutom att vi var tvungna att göra massa saker, och att dom vuxna kom in och väckte oss klockan sju med en plåt och en slev typ och banka, jag och linette fick damp på dom för vi har dåligt morgon humör om nån bara kommer och väcker en, men annars var det kul. vi badade jätte mycket, jag badade typ mest :D sen solade vi rättså mycket också.
image20
haha jag, maja, linette och rebecka gjorde masker av blålera och blommor.
image21image24
image23
                            jag han inte få en bild på rebecka, :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad äckligt !"

2008-07-03 @ 16:34:20
Postat av: Anonym

ush ! blä ...

2008-07-04 @ 11:13:15
Postat av: maaja

hahah kolla mig XD



läcker "sol" bil ;D <3

2009-03-07 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0