GÅRDAGEN.

hejsan, igår så spelade BKV klockan 10, så vi fick gå upp ganska tidigt, då tittade vi på dom, dom förlorade med 2-1 tråkigt. iaf, efter det så åkte jag, åsa, belmin, ludde, ervin & belmins & ervins mamma & pappa hem till doms hotell & spela pingis & biljard och sånt, det var jätte kul, sen körde vi fotbolls, åsa & jag vann. sen körde belmin & jag vi vann också. sen åkte vi tillbaka för BKV skulle spela en match till, då vart oavgjort. 3-3. synd, dom andra fick in sitt mål i typ sista minuten, sen åkte vi alla & bada igen, fast till ett annat ställe, som vanligt var alla mot mig & åsa, med lerkrig, haha. sen gick vi & spela vollyboll. sen klockan typ 7 halv 8 stack vi alla i fotbollslaget och käka, aso alla föräldrar & så. vi barn gick till McDonald´s gott, men det tog åratal att få maten, dom vuxna käka på nån resturang, sen gick vi & köpte godis & lite sånt, sen stack vi hem vid 12. kysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0