thoohej.

None
hejjsan,
från igår till idag sov jag hemma hos amanda, vi va ute med linette å rebecka från typ 10 till 1. haha skoj, vi mötte massa fyllon, senva vi tvungna att hem, när vi kom in gick vi till hennes rum & somnade med desamma nästan. för vi skulleupp klockan 7 nästa morgon för hon skulle åka och jobba och jag skulle följa med, det var as kul där. vi gjorde en massa saker, sen klockan 17.00 åkte vi hem, vi höllatt missa bussen ;p sen åt viMcDonald´s goott. sen höll viatt missa bussen igen ;s hhaa, sen när vi kom hem till amandagjorde vi inte så mycket, sen gick vi ut en stund, vi gick till alexandra för att lämna en sak, ja. sen åkte jag hem menvägen mötte jag mina älskade tjejjor, nämligen rebecka, maja & linette,va jag en stund med dom för amanda skulle endå åka hem till alexandra. vi hade jätte skoj, klockan halv 10 åkte alla hem, nu sitter jag här å chattar med några, kysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0