hej alla glada&sura.

idag har jagbara varit hemma. men sen ringde amanda typ vid 7 å fråga om vi kunde va. jodåvisst. så vi möttes vi en stolpe haha. senåkte vi till konsum för hon skulle lägga in pengar på mobilen. sen skulle hon köpa en blomma till hennes mamma, å jag vart as sugen på marabou. (så vi stack till mej innan för att hämta pengar) när vi kom till konsum så gjorde vi det vi skulle. men såklart så glömde vi att lägga in pengar på henne mobil ;p vi kom på det när vi kom hem, men när vi kom hem så ringde elliot, robert, redar å mathias och fråga om vi ville komma ut. och vi hade inget att göra så vi åkte ut. då hängde vi med dom ett tag. vi åkte ner till dagiset. där mötte vi älsklings janina och robin. då va vi med dom också. men sen skulle robert och redar hem. vi hade jätte kul. sen åkte janina hem. sen klockan 10 ååkte vi alla andra hem också. nu sitter jag här å tråkar. imorgon ska jag ha uppvisning. vi ska sammlas klockan halv 11. så jag får lägga mig tidigt ;p efter uppvisningen så ska jag å sötnatta åka in till stockholm för att gå på ung08. kul. sen åker vi hem till henne för att sova hha. kysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0