härligt.

hejsan, har inte skrivit på några dagar. men jag har iaf sovit hos hannasöt i förrigrå till igår. kul som vanligt, vi gjorde en massa skoj. sen igår så va vi på truppen, vi åkte dit typ vid 2. fast den började klockan halv 4 haha. men vi gjorde lite saker där :p också så fick vi plocka fram tumbling golvet ;s jobbigt. men det gick tillslut haha. sen vart klockan halv 4 så satte vi igång med allt. det var första dan, så vi hade lite grundträningar för att komma ihåg. å ni ska veta hur himla ont jag hade efter det haha, jag hade världensträningsvärk. menmen, haha det gick inte så bra för mig ;) men jag hänger ju lite efter endel, eftersom jag har varit borta en hel termin pga min brutna arm, men nu får jag äntligen fortsätta hålla på. vi hadde iaf kul på truppen :D idag så var det trupp igen, skojskoj, hanna och jag cyklade ner typ vid 2, sen va vi på stan en stund, sen vid halv 3 så gick vi tillbaka till skeppet ( där mevalin håller på ) men vi fick vänta en stund för eva hade inte öppnat ennu. sen tillslut vart vi insläppta, fast idag var alltig redan framme, men idag så vi vi göra SALTO och FLIKISAR. JHIHUUUUUUU det var superkul. men det var första gången för oss alla, å det tråkiga var ju att jag helt plötsligt stukade handleden typ, så det gjorde as ont, så jag han inte göra salto ;s jaja, vi har ju det igen på torsdag, hoppas den hinner bli bättre, sen efter truppen så cyklade jag och hanna hem, för vi skulle äta, sen duschade jag, efter det så skulle hanna och jag vara igen men det vart försent. jaja,. vi träffas ju i tråkiga skolan imorrn, men det ska bli kul att träffa kompisarna. har jätte träningsvärk, ajajajaj, det gör ooont ;s och endå stretchade vi. men jag har ju blivit stel efter sommarlovet, just nu gör jag ingeting. kysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0