GÅRDAGEN

hejsan, igår så var jag med älsklingsjulia. vi hade kul som vanligt. vi åkte hem till mig, för hon skulle sova här myys, sen gick vi ut lite & köpte dricka haha, sen hade vi inget att göra så vi fick till coop & köpte gott chips. när vi kom hem så messa vi lite ;) jag irriterade sam, haha & julia messa med sin bästatheodore ;p sen typ halv 10 kolla vi på en läkig film, haha som vanligt skrämde jag julia hela tiden, hon typ blunda hela filmen haha. sen satt vi vid datan, eller det gjorde vi innnan också. sen somnade vi & vågade inte släck lampan haha eller stänga fönstret för vi hade blivit så uppskrämda. iaf. sen somnade vi, sen vaknade vi av att det ringde, sen knacka på dörrn, då va det min bror victor, som kom hem, dom hade lanat tills dess, & klockan va 10, så han gick & la sig, (han sover fortfarande) nu gör jag ingeting, kysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0