felicia&julia-bästadagen (a)

hejsan, igår va det den bästadagen. jag var med underbarjulia (a) det spöregnade så min pappa skjussa mig till henne, det var typ världenspölar. iaf, när jag kom till henne så väntade vi tills det slutade regna, det slutade ganska fort, då stack vi till donken & köpte en varsin glass, vi satt där i typ en timma & hade jätte mys. sen gick vi till flygis & handlade chips, gott. sen va vi uppe på hennes rum & måla tånaglarna haha & käkade chips, sen satt vi & snacka & fick skrattdamp, sen messa julia med min mobil till theodore, för då messa dom gratis, & jag messa med sam & fredrik från juliasmobil, sen klockan 9 typ gick vi ut till en lekplats, där fick vi damp haha, & vi messa med dom. sen klockan typ halv 12 gick vi in. då låg vi i sängen & messa & hade mys.               den bästadagen var det verkligen. jag älskardej julia (a)

Kommentarer
Postat av: juliaa. (a)

du är bääst gmn <3

2008-08-04 @ 12:55:54
URL: http://urhetporsmyr.blogg.se/
Postat av: Elin

jag älskar dig Felicia!

2008-08-05 @ 13:08:15
URL: http://eliiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0