21augusti08

hejj, idag har jag varit i skolan som vanligt. vi har nått jäkla os-tema som vi kommer hålla på med i 2 veckor ;s det är sämst. men efter skolan så cyklade jag hanna å hannah till truppen, det gick ganska bra för mig, men jag var hur jäkla svettig å trött efteråt. vi fick nån lapp om pass grejsemojs, lite svårt att förklara haha, men man får typ ett extra pass eller nåt. dit ska vi iallafall gå. men det är inte förns på måndag. jag långtar otroligt mycket till dansen, men den börjar inte förns nästa vecka, eller så var det nästnästa vecka :( jaja, sen när jag kom hem så åt jag mat å nu ska jag duscha. kysshej !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kommer du på passningsdagen ses vi då, då får ni stå ut med oss oerfarna tränare ;P

2008-08-22 @ 21:28:56
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0